Musikal

Hvert år setter vi opp en fellesmusikal. Dette er og blir gøy! - Stemingen på skolen stiger alltid noen hakk ettersom vi sammen klarer å lage en flott fremføring.

Vi starter fra scratch og bygger opp scene for scene! - Kulisser skal lages, sanger skal øves inn og replikker skal sitte! - Ingenting overlates til tilfeldighetene! For en slik stor anledning leier vi selvfølgelig inn profesjonelt utstyr!

Dette er en tradisjon som vi har holdt gående i mange år nå på skolen! - Og det blir liksom bare gøyere og gøyere for hvert år!

Det er mange ulike oppgaver å velge mellom:

• Drama / skuespill
  • Multimedia / lydeffekter
  • Band
  • Kor
  • Kulisser
  • Flerkameraproduksjon
  • Scenearbeid
  • Dans
  • Lyd og lysgruppe

Det er elevene selv som skriver historien. Dette gjøres av elever som velger musikalskriving som valgfag.

Vi har fremføring for bygda og foreldre / foresatte. Hvert år ender det opp med å bli en skikkelig opptur!