Elevene forteller

Vi er veldig takknemmelige for mange gode tilbakemeldinger fra elevene våre - det gir oss tro på det vi holder på med og gir ekstra motivasjon til å fortsette med det arbeidet vi gjør.

Skolen er bare fantastisk! Engasjerte lærere som alltid passer på og et fantastisk kjøkken som alltid er blide
Elev 20-21
Folkehøgskolen Sørlandet har de beste lærerne jeg har vært borti. De tar hensyn, viser gjensidig respekt, er oppmuntrende og engasjerte.
Elev 20-21
Alt positive med fhs man hører rundt om kring er sant, veldig vanskelig å tro fram til man er her!
Elev 20-21
Lærerne bryr seg om elevene og ser alle. Fasilitetene er også veldig bra. Samt idylliske sørlandet, det blir ikke bedre enn det.
Elev 20-21
Skolen har helt fantastiske lærere og andre ansatte. De gir alle så mye av seg selv, og lærer elevene så mye bra! Denne skolen vil alltid ha en helt spesiell plass i hjertet mitt!
Elev 20-21
Hadde ikke store forventninger, men tenkte det ville bli et godt avbrekk fra skole. Det ble så langt mye mer enn kun et godt avbrekk!
Elev 20-21
Det sosiale miljøet, åpent for alle, ikke så mange grupper og alle var hyggelige med hverandre
Elev 18-19
Jeg var egentlig fornøyd med alt sammen! Fra timene, til lærerne, til beliggenhet og mulighetene man har. Fhss er den fineste og beste skolen på jord<3
Elev 18-19
Savner det sosiale, alt det gøye vi fant på og engasjerande lærarar
Elev 18-19
Oppussede rom, flere stuer og kjøkken vi kunne bruke, veldig bra studietur.
Elev 18-19
Lærerne lager et utrolig bra opplegg for at elevene blir godt kjent! Uansett hva det gjelder, så føler du at du kan snakke med alle lærerne, de lytter og kommer med gode tips og en god oppmuntring.
Elev 18-19
Fantastiske flinke og dyktige lærere når det kommer til alt sosialt, fantastisk å få være m på musikal, å nydelige turer.
Elev 18-19
Jeg var spesielt fornøyd med maten, fellesturene, gode lærere som tok seg tid til hver enkelt
Elev 18-19
Alle de gode vennene jeg fikk, og flinke lærere som virkelig brydde seg om elevene sine.Skoleturen kom som en bonus
Elev 17-18
Vanskelig å spesifisere det til en enkel ting. Hele pakken er jeg spesielt fornøyd med. Men vil si at det sosiale, vennene jeg har fått og lærerne jeg har blitt kjent med har vært høydepunktene for min skolegang.
Elev 17-18
At alle rom hadde eget bad. Veldig bra fasiliteter som eks. styrkerom og basseng. Linjer med forskjellig innhold. At det er en ganske stor skole.
Elev 17-18
Fantastiske lærere som er opptatt av å se hver enkelt person. Man blir sett, hørt og får god støtte i eventuelle problemer man har.
Elev 17-18
Maten, lærerne, treningsfasilitene og turene var det beste med hele skolen. I tillegg elevene da. Ville ikke vært foruten dette året på Folkehøgskolen Sørlandet!